ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

من پلیسم. دستها بالا

1392/7/23 10:35
788 بازدید
اشتراک گذاری

بهتره فرار کنم

بعدا نوشت:

فردا چهارشنبه ٢٤/٧/٩٢ عید قربان و ماهگرد کولوچه خوشمزه مامانه. خوشحالم که این دو با هم مصادف شدن. دیگه به تولد یک سالگی ایلمان مامان داریم نزدیک میشیم ولی طفلی جوجوی من تولد یک سالگیش با تاسوعا و عاشورا همزمان شده و تصمیم گرفتیم تا تولدش رو با تولد ارمیا توی یک روز جشن بگیریم. انشاءاله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیرحسین و ارمیا
20 مهر 92 14:47
آخیییییی چقدر دلم براشون تنگ شده بود .عزیزم ایلمان راه میره دیگه چقدر زود گذشت. البته به روایت وبلاگااااا مامان کلوچه ها میدونم که سختی کشیدی تا ایلمان اینقدر شده ماشالا به دوتاییشون بوسسسسس


خودت که واقفی گلم. ایشالله خدا پسرهای گلت رو برات نگه داره.
مامی سویل
21 مهر 92 9:20
الهیییییییییییییییییییییییییییییی اون تسلیم شدنتو قوربون


مرسی خاله جونم.
مامی سویل
21 مهر 92 9:21
اقا پلیس منو نزنیا؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله دستها بالا. من پلیسم.
مامانی
21 مهر 92 10:34
آقا پلیسه رو باش
ای جیگرم شلواراشونو باش
ست هم میپوشن


پس چی خاله جون. داداشیم دیگه.
محمد
21 مهر 92 14:22
ای ول به آقا پلیسه.
شادباشیدوسلامت


ممنون عمو جون.
مامان آرینا موفرفری
21 مهر 92 15:58
از دیدن عکسای گل پسرا خیلی لذت بردم ماشااله ایلمان هم دیگه بزرگ شده.


ممنون گلم. بله ماشالله شیطون شده.
فرنوش مامان آنوشا
22 مهر 92 0:50
قربون آقا پلیسه بشمممممممممم من تنها تنهاااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون فرنوش جان. لطف داری.
سیمهدی
22 مهر 92 1:51
سلام مامان ارمیا و ایلمان عزیزمیگم این دو تا وروجک هر روز باید یه داستانی داشته باشن هااااااااااعجب عکس هایی هم گرفتی دست گلت درد نکنه


داستانهای قشنگی باهاشون دارم.
♥ مامی ملودی جون ♥
22 مهر 92 10:11
الهی ایلمانم چه قشنگ دستاش و برده بالا . وجود ارمیا باعث میشه تا اونم زودتر خیلی کارا رو یاد بگیره


واقعا همینطوره نسیم جان. خوبه. با هم که بازی می کنن من هم دراز میکشمو استراحت می کنم. هر چند باید حواسم باشه سر اسباب بازی کشمکش نکنن.
مامان پارمیدا
22 مهر 92 23:09
ای جانم ایلمان چقدر بامزه دستاشو بالا گرفته.دلم میخواد قورتش بدم بخدا.ماشااله به هر دوتا کلوچه ها.


سلام عزیزم. ممنون گلم.
سمانه مامان پارسا جون
23 مهر 92 13:45
سلام عزیزم خوبی؟
گلهای ماهت خوبن؟
شما جزو تاپ ترین دوستای ما هستی خانوم هنوز وقت نکرده بودم بیام واسه دوستای نزدیکم خودم رمزو بزارم شرمنده تازه امروز اومدم پای نت
خصوصی برات میزارم
راستی چقدر بزرگ شده ایلمان گل
دلم واسه ارمیا هم تند تند تنگ میشه
سی دی بلاگتون هم مبارک.
چه خوب که دوتا تولدها رو با هم میگیرید.
پیشاپیش عیدتون هم مبارک[گل

سلام گلم. ممنونم که اومدی بهمون سر زدی. من هم عید رو به شما پارسای گلم تبریک می گم. ایشالله همیشه خوش و خندون باشین.
مامان یاسمین زهرا
24 مهر 92 2:48
عیدتون مبارک.ببوسید خوگل خوشمزه هارو


ممنون عزیزم.
مامان آیلا
25 مهر 92 9:37
چه آقا پلیس جدی طفلی ائلمان دستهاشو بامزه بالا برده الهی هیچ وقت دستهات این شکلی بالا نره خاله


ایشالله.