ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

کاردستی های ارمیا

1392/7/14 8:19
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

هر کدوم از بچه ها توی مهد یه دفتر کلر بوک دارن که خاله نسترن گل کارهاشون رو می گذاره توی اون و هر چند وقت یک بار برامون می فرسته تا ببینیم و بازخورد بدیم. اولین بار که کاردستیهاشو دیدم واقعا ذوق کردم. حس کردم جوجه من داره بزرگ میشه و آقا میشه. واااااااااااااااااااااااای که چقدر خوشحال شدم. چند تا از نمونه کارهاشو توی این پست به یادگار می گذارم. هر چند مطمئنا کل کاردستی هاشو نگه خواهم داشت تا وقتی خودش بـــــابـــــا شد به کولوچه های خودش نشون بده. ای جانم. کی اون روزها میرسه؟

البته خونه رو احتمالا خاله نسترن درست کرده و خورشید و گل کار ارمیاست. چشمک

ساقه گل نی نوشابه ست

همه به کمک مربی و کمک مربی هستش ها. این مورد کار دوخت با کامواست.ارمیا همش به این صفحه که میرسه میگه دوغ آبعلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیلا
14 مهر 92 8:49
یادش به خیر ما هم تو کودکستان از این کارا می کردیم وقتی هم که بزرگ شدیم برامون شده بود هزار خاطره


واقعا. خاطره هاست که می مونن.
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:41
آفرين آرميا جووون هنرمند وباذوق


ممنون خاله جون.
♥ مامی ملودی جون ♥
15 مهر 92 11:17
وای چقدر خوجل هستن آفرین نینیه ناناز یاد کارای خودمون افتادم دوره کودکستان


مرسی خاله. پس قشنگه. ممنون خاله جونی.
مامان پارمیدا
15 مهر 92 14:13
افرین ارمیا جون کارات خیلی قشنگه.مامانی باید بهت افتخار کنه


ممنون عزیزم. ایشالله همه بچه ها باعث افتخار بشن.
مامان آریا
15 مهر 92 21:18
افرین به این ÷سر باهوش و هنرمند


ممنون خاله.
فرنوش مامان آنوشا
18 مهر 92 0:49
خاله جون قالب جدید مبارک خیلیییییییییییییییییییییییییییی خوشگله


مرسی خاله جونم. لطف داری عزیزم.
مامان امیرحسین و ارمیا
20 مهر 92 14:48
به سلامتی ارمیا هم مهد کودک میره موفق باشی ارمیا کوچولو
b esm
20 دی 92 23:59
فکر کنم من تنها کسی باشم که تو 1 روز این البوم کار دستی هارو بالای 1000000 بار با ارمیا دیدم اون روز با من از مهد اومد خونه تا رسیدیم بهم نشون داد. چند بار اول با شوق و علاقه میدیدم اما بارهای 10000 به بعد این شکلی شده بودم اما باز نشستم و دیدم اما موضوع جالب این بود که هر بار به هر کار دستی که میرسید دقیقا همون توضیح ها رو میداد و این نشونه اینه که مغزش مثل خودم بازه بازه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
راست میگی؟ بابا مغز باز.