ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

تعارفات کولوچه ای

1392/6/23 12:35
568 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز کولوچه های خوشمزه مامان داشتن با هم موتور بازی می کردن. یه موتور کوچولو دارن و یکی هم بزرگتر. انقدر با هم عوض و بدل کردن و به هم تعارف کردن و گاهی هم از دست هم کشیدن و بعد دوباره با پا درمیونی من به هم تعارف کردن که دیدم خالی از لطفه که ازشون عکس نگیرم.

بیا داداشی برای تو، بازی کن.

نه جون داداشی نمیشه. این برای تو

نمیدم تو خودت داری، بیا این ماشین هم برای تو

بازی صلح آمیز

یه بار این جوجه به مامان می خندید و یک بار هم  

این یکی جوجه

و این هم پایان ماجرای موتور بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

nilo
23 شهریور 92 12:51
چه تعارف هایی به هم می کنند پسری واقعا با این کاراشون فکر کنم اصلا تو خونه حوصلتون سر نره مامان ایلمان و ارمیا


واقعا. نه بابا مگه با این ووروجک ها کسی حوصله ش سر میره.
مامان پارمیدا
23 شهریور 92 17:43
وای که چقدر دلم میخواد این ایلمانو بچللللونم.


وای خاله جون له نشم.
مامان پرهام
23 شهریور 92 19:41
آی قربون اون مرامتون جوجه ها!دلم براتون یه ذره شده. اونها رو از طرف من بچللون! مخصوصاایلمان رو با اون طرز نشستن مردونه اش توی عکس اولی!


سلام. خوبی. دل ما هم خیلی براتون تنگ شده. ارمیا که همش میگه بریم مشهد.قطار چه جوریه. با هواپیما بریم و از این جور حرفها.
پردیس جون دختر خاله سایان
24 شهریور 92 8:28
باز پاییز است اندکی از مهر پیداست ؛ حتا در این دوران بی مهری , باز هم پاییز زیباست . . .
پردیس جون دختر خاله سایان
24 شهریور 92 8:30
پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست
هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست . . .


این شعرهای خوشگل خوشگل رو از کجا میاری خانومی. خیلی قشنگن. ایشالله دلت همیشه زنده باشه.
پردیس جون دختر خاله سایان
24 شهریور 92 8:31
امشب تمام عظمت هستی در برابر عشق تعظیم می کند
زیرا می خواهد اولین برگی که از بلندی افتاد را نظاره کند . . .
پاییز مبارک


باز هم پاییزت مبارک دختر با احساس.
پردیس جون دختر خاله سایان
24 شهریور 92 10:53
خاله نظراتم را خیلی دیر جواب میدید


نه باور کن. خوب فکر کن یه مامان شاغل با 2 تا ووروجک و کار خونه و ... خیلی خوبه که. کدوم مامان این همه کار انجام میده. من که همش به روزم گلم.
پردیس جون دختر خاله سایان
24 شهریور 92 11:55
ببخشید نمیدونستم
زهرا
24 شهریور 92 21:07
سلام وایییییییییییی خدا من دلم میخواد جفت این وروجکای خوشمزه رو بچلونم الهی که همیشه لبتون خندون باشه جیگر طلاها


سلام خاله جونم. ممنون از شما.
♥ مامی ملودی جون ♥
25 شهریور 92 0:01
ای جونم فدای دوتاتون بشم من


مرسی خاله جونم.
مامان آیلا
25 شهریور 92 11:09
چه داداشی هایی
پردیس جون دختر خاله سایان
26 شهریور 92 8:51
همانگونه که قبلا عرض کردم / خودم را عاشق تو فرض کردم

زدم عینک، برای دیدن تو / دو تا چشم دگر هم قرض کردم!


ای خدا. چه عاشقانه. چه زیبا.
فرنوش مامان آنوشا
26 شهریور 92 22:32
جونم به این تعارف کردناشون اگه دستم بهشون برسه هام هامشون میکنم
سیمهدی
31 شهریور 92 16:41
آخ هی . بخدا کلی دلم براشون تنگ شده بود جفتشون رو از طرف من ببوسی هااااا


سلام. چشم. ممنون از شما.