ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ووروجک های شیطون

1392/4/5 11:50
333 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی میشه در روز 3 بار لباس های ایلمان رو مجبور میشم عوض کنم. از بس که موقع غذا خوردن دوست داره به لباسهاش هم غذا بده.

ارمیا هم که هر بار میره دستشویی انقدر آب بازی می کنه که موش آب کشیده میاد بیرون. تازه اون هم مگه میاد، آخرش کلاهمون میره تو هم و به زور میاد بیرون و باید کلی سرگرمش کنم تا آب بازی از یادش بره.

راستی ایلمان مامان تازگی ها از حالت نشسته میاد به چهار دست و پا. دستهاشو می گذاره جلو و میاد پایین و گاهی هم با صورت میاد پایین و گریه ش در میاد. الهی قربونش.

سرو صورت و مو و لباس همگی با هم غذا میل کردن

پاها و شلوارش رو داشته باشین. مژه

واین هم نمای کلی.قهقهه

آخه هووی مامان معمولا دخترهان نه پسرها. این آقا ارمیا نمی گذاره تل به موهام بزنم ، اینجا ازمن گرفته و خودش زده.  مژهجیگرشو. چقدر هم بهش میاد. ماچ

این عکس رو هم دوست داشتم بگذارمش توی این پست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

پردیس جون دختر خاله سایان
5 تیر 92 12:07
خاله جون هنوز دست بکار نشدم برای خودم وب درست کنم عکس های وروجک هاخییییییییییییلی قشنگ شدم ارمیا و ایلیما خیییلی دوستون دارم


ممنون . ارمیا و ایلمان هم شما دختر گل رو خیلی دوست دارن.
پردیس جون دختر خاله سایان
5 تیر 92 12:10
خاله جون شما اهل کجا هستین من بجنوردی ام سال دوم تجربی


الهی. من و همسرم شهرری به دنیا اومدیم ولی اصالتا من زنجانی و همسرم تبریزیه. ترکیم.
خاله شيدا و روشا
5 تیر 92 13:07
اي جانم چه عكس هاي خوشگلي
قربون اون غذا خوردنت برم من
ارميا جون چه ملوسي شده با تل
خدايي اش پسرات خيلي خوشگل هستنااا


وااااااای عزیزم. لطف داری. ایشالله خدا یه نی نی جیگر بهت بده.
پردیس جون دختر خاله سایان
5 تیر 92 18:14
خاله منم ترکم ایلیما چند سالشه خیییییییییییییییییلی پسر قشنگی دارین


خوشگل خانم ترک کجایین؟ سنش بالای صفحه وب نمایش داده میشه.
ما مان آیسو وآیسا
5 تیر 92 18:42
عزیزم ترکین مبارکه دیگه چوخ یولداش اولا جایییییخ ان شالله آرمیا ینان ایلمانی مچم اوپسن منم عوضیمنن


گوز اوسته. سیزد من عوضیمنن ناز گیزلاری اوپین.
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 19:54
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



ایشالله برنده میشی خانمی.
مامان بهار
7 تیر 92 15:18
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 230 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یا به دوستاتون هم بگید ،،یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


حتما رای می دم گلم. مطمئن باش.
نازنین
7 تیر 92 16:26
اتفاقی یک از نظرات رو دیدم.ماهم زنجانی هستیم و تو زنجان زندگی میکنیم.


راستا؟ چه جالب. از آشناییت خوشبختم. ایشالله نیکو جان برنده میشه.
نازنین
7 تیر 92 16:26
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. خواستم بگه نیکو تو مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمایت کنید و بهش رای بدید یه دنیا ممنونتون میشیم.
مامان بهار
8 تیر 92 1:36
اصلاحیه
مهم مهم مهم
کد امیرعلی جون 230 هستش اگه تو پیامی که واستون فرستادم چیز دیگه ای قید شده در جریان باشین
بازم ممنون


حتما عزیزم.
مامان آیلا
8 تیر 92 9:02
نوش جونت خاله راستی با این عکسها تو مسابقه شرکت کنید بامزه هست .
خوب مامانی این تل بهم خیلی می آید


جدی؟ ببینم چی میشه. مرسی عزیزم.
مامان آیلا
8 تیر 92 9:04
چه با حال با هم ترکی هم خوش و بش کردین یاشاسین


پس نمه. یاشاسین. الله آیلاری ساخلاسین.
sima
8 تیر 92 9:58
الهی خدابراتون حفظشون کنه.ماشالا نازن خیلی


ممنون عزیزم.
مامان نازنین زهرا و یاسمین
16 تیر 92 23:32
درکت میکنم خواهر