ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

واکسن 6 ماهگی ایلمان

1392/2/28 12:21
391 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باید بگم که واکسن 6 ماهگی ایلمان خوشگل مامان هم روز 5 شنبه 26/2/92 با 2 روز تاخیر تزریق شد. طفلی کولوچه مربایی مامان کلی اذیت شد و خدا رو شکر الان بهتره. خیالم از این واکسنش هم راحت شد.

خواهر گلم هم با پرهام از مشهد اومدن و کلی به ارمیا خوش می گذره. دیروز سارا و علی هم اومدن خونه مامان و همگی رفتیم به یه گردش جانانه. ولی حیف که اشتباها عکس ها رو پاک کردم و فقط چند تا عکس برام مونده. خیلی ناراحت شدم. از ایلمان کلی عکس های خوشگل گرفته بودم. حیف شد.

ارمیای در حال فرار از دست این دوتا پسرخاله شیطون

این عکس ها برای یه روز خوب دیگه ست توی پارک دیگه. که همسفرهای ما اینجا عمو ها و عمه و عزیز ارمیا و ایلمان بودن و همینطور مامانی و دایی.

راستی دیروز قبل از اینکه بریم، آقاجونم که موتور داره سررسید و این 3 تا پسرخاله (3 تفنگدار) رفتن و سوار موتور آقاجون شدن.

 

این هم یه عکس دیگه از این ٣پسرخاله که مربوط به عیده، روی تخت علی

این هم عید خونه خودمون

ایشالله سال دیگه ایلمان هم قاطیشون میشه و با هم همبازی های خوبی میشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اميرحسين و ارميا
28 اردیبهشت 92 13:41
هههههههه چقد اون عكس ارميا جون باحال بود در حال فرار از پسرخاله ها به سلامتي واكسن شش ماهگي تموم شد منو بگو ماه ديگه ارميا واكسن داره برنامه ريزي كرديم براي شمال واكسنش هم تو چند روز تعطيليه موندم چيكار كنم


اشکال نداره چند روز دیرتر مشکلی نیست. خدا حفظش کنه.
مامان گیسوجون
30 اردیبهشت 92 0:28
سلام عزیزم ای جانم 6 ماه شد ؟ چقدر زمان زود می گذره البته برای من که اون ور قضیه یعنی پیشت نیستم
ببوسشون


سلام. بله میگذره دیگه.
مامانی
31 اردیبهشت 92 11:59
من که هر وقت عکسای ایلمان رو میبینم میگم قربون خدا برم عجب شباهتی داره با ارمیا.
ببینم مگه مرخصی 9 ماه نشده؟


سلام عزیزم. نه بابا. کجا 9ماه. یه حرفی زدن . عمل توش نیست.
سمانه مامان پارسا جون
31 اردیبهشت 92 16:57
سلام عزیزم خوبید؟
چقدر دلم واستون تنگ شده بود
کجا بودید تا حالا؟
هزارماشاالله چقدر این گلهای نازت بزرگ شدن انگار همین دیروز بود گفتی بارداری
به ما که خیلی زود گذشت

دوستون دارم
گلهای نازتو ببوس


سلام عزیزم. دل من هم تنگ شده بود. ممنون.
محمد
2 خرداد 92 11:30
ولادت حضرت علی (ع) بر مردان خانواده تان مبارک باد


ممنون. بر شما هم مبارک.