ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

پا تو کفش بزرگترها ؟

1391/6/4 8:44
473 بازدید
اشتراک گذاری

کولوچه عسلی مامان خیلی دوست داره که صندل بابایی و یا مامان رو توی خونه بپوشه و راه بره. متوجه شده که اگر هردو لنگه رو بپوشه ممکنه بیوفته زمین و حالا یه لنگه اون رو می پوشه و با لنگه دیگه کاری نداره تا تعادلش حفظ بشه و بعد خونه رو گز میکنه و کلی هم ذوق می کنه.نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلا
4 شهریور 91 9:28
شما هم ارمیا جونم


وای خاله من بزرگ شدم دیگه.
زهرا مامان قاصدك
4 شهریور 91 13:26
واي ارميا دلم مي خواد بخورمت خاله


خاله منو نخور وگرنه مامانم هم میاد رهام رو می خوره ها.
مامان آرتین
5 شهریور 91 13:20
وااااااااااااای چقدر تو نازی ارمیا جون. هزار ماشالا دیگه مرد شدی واسه خودت
بی صبرانه منتظر داداشت هستم


سلام خاله. مرسی که گفتین من مرد شدم. من هم منتظر داداشیمم.