ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

تولد سارا جان

1391/3/13 11:08
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. البته با تاخیر فراوان. این روزها حالم اصلا خوب نبود. بدجور مریض بودم و استراحت مطلق. الان بهترم.

4 خرداد تولد سارای عزیز ما بود. تولدت مبارک باشه خاله . قرار بود بریم خونشون و تولدش رو جشن بگیریم ولی چون مسافت دور بود و من هم بیمار قرار شد بیان خونه مامانی که نزدیک ماست و اونجا یه تولد خودمونی بگیریم. خلاصه این هم عکس هاش.

راستی 7 خرداد هم تولد خودم بود. من هم یه تولد خودمونی توی خونمون گرفتم و به این بهانه دور هم جمع شدیم. ولی چون بیشتر عکس ها دسته جمعی بود نتونستم بگذارمشون. جالب اینجاست که 6 خرداد هم تولد مامانی بود. کلی خردادی داریم. امروز 10 خرداد هم تولد یکی از عزیزای ماست به اسم ریحانه. ایشالله 120 ساله بشه و عمر با عزت داشته باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمد
11 خرداد 91 12:08
همه تولد ها مبارک
تولد خودتون هم مبارک 120 سالگی رو جشن وکادو بگیرن براتون
شاد باشید وسلامت


ممنون از شما.
پارمیدا
11 خرداد 91 16:02
با عرض معذرت من رمزو فراموش کردم میشه دوباره...........
پارمیدا
13 خرداد 91 15:56
خدا بد نده.خدا رو شکر که حالتون بهتره.تولد سارا جون مبارک.توی عکسا ارمیا خیلی بامزه شده مثل همیشه.من که دلم میخواد قورتش بدم
لطفافیلتر نفرمایید!!!
16 خرداد 91 8:49
تولد این کوچولو مون هم مبارک همچیننین تولد شما رو هم با تاخیر تبریک میگم
مامان آیلا
16 خرداد 91 10:43
تولد همه مبارک مخصوصا تفلت مامانی خاله نترس فقط یک شمع فشفشه ای هست قربون اون دل کوچیکت
مامان آیلا
16 خرداد 91 10:44
مامانی بلا به دور ان شا اله که الان بهترید
مامان ابوالفضل
20 خرداد 91 20:15
سارا جون تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک معلومه حسابی به ارمیای عزیز خوش گذشته
مامان رویا
31 خرداد 91 19:25
تولد منم 4 خرداد بود.....تولدم مبارک