ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

اولین آرایشگاه ایلمان

1393/9/26 9:31
473 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه بابایی موهای ایلمان رو خودش کوتاه می کرد. دیگه گفتیم بزرگ شده و باید بره آرایشگاه. موهای ارمیا هم خیلی بلند شده بود. ارمیا عادت کرده و با مامان میاد آرایشگاه و خاله الهام موهاشو کوتاه می کنه. اصلا آرایشگاه مردانه نمیره که نمیره. بنابراین هر دوشون رو روز دوشنبه 24/9/93 بردم تا موهاشون رو کوتاه کنن.

فکر می کردم اول ارمیا بنشینه ولی اول ایلمان نشست و کمی هم از اسباب بازیهای کیان جان دادیم بهش و موهاش رو خاله مهربون کوتاه کرد. بعد هم ارمیا و ... هر دو شدن یه پارچه آقا. بابایی که از سر کار اومد و دید کلی ذوق کرد و متعجب که چطور هر دو رو بردی و نشستن وموهاشون رو کوتاه کردن. خوب دیگه آقای پدر ما اینیم دیگه.زیبا

ایلمان با لگوها کیک تولد درست کرده بود و همش بپر و بپر می کرد و شعر تولدت مبارک رو می خوند و اصلا یک جا نمی نشست تا عکسش رو بگیرم و عروسکهاش رو هم آورده بود و توی جشن شرکت داده بود.

شب هم که من و بابایی داشتیم فیلم مورد علاقه مون رو نگاه می کردیم. نشسته بودن جلوی تلویزیون و مثلا بازی می کردن

هر شب بابایی لغات انگلیسی رو با کولوچه ها کار می کنه. ارمیا توی مهد زبان انگلیسی دارن و هر وقت میاد و تکرار می کنه ایلمان هم یاد می گیره. کلماتی که بلدن:

بابایی: سیب میشه؟

ارمیا و ایلمان: اپل و ...

پرتقال و خروس و گربه و سگ و طوطی و شیر خوراکی و بینی و A B C  رو هم تا آخر بلندن. ارمیا تا 10 هم به انگلیسی می شمره. و ایلمان غلط و غولوط اعداد رو میگه.

محبتماشالله. ماشالله.محبتتشویقتشویق

پسندها (3)

نظرات (5)

پری
26 آذر 93 10:08
سلام هزار ماشالله برا این دوتا دست گل قشنگت
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون عزیزم.
زهرا مامان قاصدك
26 آذر 93 13:16
الهي قربون اين پسرهاي ترو تميز و مو قشنگ مبارك باشه ، ماشاالله چه خوشگل شديد رهام من كه حسني شده ، از آرايشگاه هم كه مي ترسه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون.ای جانم رهام گلی. موهاش که خوبه مامانش. خیلی بلند نیست. چند بار با خودت ببر آرایشگاه و تا عادت کنه.
مامان فرنوش
26 آذر 93 16:13
سلام عزیزم بخدا شرمنده روی ماهتم خوبی؟عسلکا خوبن؟شادومادم چطوره ؟قربونش بشم آقا شده الهی من فدای ایلمانی بشم با یه عالمه تاخیرتولدش مبارک شرمنده الهی 120 ساله بشه خانمی خیلی مفصله دخترک من تخریبچیه همه چی و خراب میکنه و لپ تاپ هم از دستش در امان نبود و ترکونده بودش !!!
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام فرنوش جان. خیلی ممنونم گلم. اشکال نداره. دلم تنگ شده بود براتون. آی از دست این عروس خوشگلم که تخریبپی شده. جیگرشو. لپهای خوشگلش رو ببوس.
مامان بردیا اریایی
27 آذر 93 2:11
خیلی ماه شدین خاله جون ایشالله ارایشگاه دومادیتون دست مامانی و خاله الهام درد نکنه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
27 آذر 93 11:19
ای جونم ایشا الله ارایشگاه دومادیشون و تبریک بگیم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون نسیم جان. ایشالله.