ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

شب بيداري ها ادامه دارد...

1390/6/5 13:06
529 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩ چند شبي مي شه كه اين آقا كوچولوي ما نصفه شب بيدار مي شه و بازيش مي گيره. آخه بابا مگه روز رو ازت گرفتن گلم. بگير بخواب. سحر كه مي شه مي شينه پاي سفره سحري و شيطنت مي كنه و خودش رو لوس مي كنه.

        Free Animations                       

اگر هم كه موقع سحر خواب بمونه بعدش بيدار مي شه و اين امر مهم بيدار باش بودن رو به جا مياره. من و بابايي  هم كه مجبوريم نوبتي بيدار بمونيم با گل پسرمون بازي كنيم تا خسته بشه و رخصت بده  كه بخوابونيمش.

 Free Animations

 

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩ يه چيز جالب اين كه ارميا عاشق حمام و آب بازي شده. گاهي يك ساعت هم مي شينمه توي وانش و با ني ني اردكهاش بازي مي كنه. وقتي مي ريم تو اتاق خواب مامان و بابا و چشمش به حمام ميفته خودش رو تو بغل كش ميده به طرف حمام و مي فهمونه مي خواد بره آبه بازي و ... مجبوريم با سرعت هر چه تمام از اتاق خارج شيم تا از يادش بره.

           animated gif of weaponry - baby in the bath

    

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩ راستي پنج شنبه 3 شهريور من و بابايي ارميا رو برديم آتليه و عكس گرفتيم. كلي اسباب بازي و لباس برده بودم تا عكس هاي متنوعي ازش بگيريم ولي زود خوابش گرفت و خسته شد و شروع كرد نق و نق كردن. چند تا مامان و باباي ديگه هم با ني ني هاشون اومده بودن عكس هايي رو كه قبلا گرفته بودن رو انتخاب كنن براي چاپ و سعي مي كردن ارميا رو بخندونن ولي ارميا كه ديد دورش شلوغ شده بنا رو گذاشت به گريه كردن كه بابا ولم كنين. بسه ديگه. آخر سر هم يه عكس 3 نفره گرفتيم يادگاري. آخه ما يه عكس خانوادگي با آقا جونم و 2 تا خواهرهام و عمه خدابيامرزم توي بچگي توي آتليه گرفتيم كه خيلي برام جالبه . به بابايي پيشنهاد دادم كه اين عكس 3 نفره رو داشته باشيم براي آيندگان.

انشاءاله تو پست هاي بعدي عكس هاي آتليه ارميا رو ميگذارم. تا بعد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا
5 شهریور 90 12:44
عزيزم من به خدا سر ميزنم بهتون اما نظر نداده بودم مگه ميشه اين كلوچه خوشمزه روم دوست نداشت
مامان ابوالفضل
5 شهریور 90 13:36
وای چه کار خوبی کردین منم خیلی دوست دارم برم آتلیه عکس بگیرم با ابوالفضلم
مامان ابوالفضل
5 شهریور 90 13:37
منتظر دیدن عکسها هستم
مامان علي
5 شهریور 90 13:42
منم با اجازتون لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.همینطور ارميا جون و علي من.
خاله ياسمين زهرا
5 شهریور 90 14:03
ممنون از اينكه به وبلاگ ياس ما سر زدين. با افتخار لينكتون كردم
مریم
5 شهریور 90 15:05
سلام . چه نینی نازی داری . هم تپله هم خوشگل.نینی منم یه ماه دیگه میاد ولی انگار زمان متوقف شده !!
از وبلاگت خوشم اومد پر از عکسه معلومه با حوصله مینویسی.من لینکت میکنم دوست داشتی لینکم کن


سلام عزيزم. مرسي. وبت باز نمي شه. نمي دونم مشكل چيه؟
هدي
5 شهریور 90 15:24
سلام خوبين ؟؟ آرميا شبيه امير حسين ماست راستي اين لينك رو مشاهدي كنيد : http://hoda80.niniweblog.com/post6.php
فاطمه
5 شهریور 90 15:26
سلام مامانی ارمیا،امیدوارم خودتون و پسر گلتون خوب باشین.منم قراره اسم پسرمو بذارم ارمیا،البته محمد ارمیا،به منو پسرم سر بزنین،خوشحال میشم
مامان جون
5 شهریور 90 19:08
سلام مامانی نگران نشو همه بچه ها اینطورین وبعد یه مدت این کارا از سرشون میفته
ریحانه
6 شهریور 90 0:26
شاد باشید خوشحال میشم به من سر بزنید
مامان زینب
6 شهریور 90 1:05
الهی من بگردم این شیرین شب بیدار رررررررررروووو آخه یکی نیست بهشون بگه شما چیکار سسسحرییییییی دارییییییی بچههه
فرنوش
6 شهریور 90 2:15
عزیزم من آدرس وبلاگمو تغییر دادم http://ninifarnoush.blogfa.com/ شاید یه روزی یه فرشته مهمون خونمون بشه
فرناز
6 شهریور 90 3:58
ارمیا عسلی واقعا هم مثل یه کلوچه خوشمزه می مونه مامانش ممنون که به وبلاگ ریحانه سر می زنی و لینکش کردی. ما هم شما رو لینکیدیم
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 10:17
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر...
مامان سيد کوچولو
6 شهریور 90 10:42
ايشالله دفعه ديگه عکساي خوشگل بگيره
زهرا - مامان آینده -
6 شهریور 90 11:13
چکار خوبی کردی جوجه کوچولو رو بردی آتلیه ، منتظرم عکسهاشو ببینم . شیطون پس سحری هم بیدار میشه !؟
مامان آناهل
6 شهریور 90 13:12
ما منتظرییییییییییییییییییییییییم . عکسا یادت نره.
مامان پارسا
6 شهریور 90 14:50
منم منتظرماااااااااااااا
مامان پارسا جون
6 شهریور 90 18:08
سلام عزیزم ارمیا جون دقیقا هم سن پارسای منه کارهاش هم درست مثل اونه .همشون پس من و تو با هم خیلی همدردیم چون ماهم شب زنده داریم