ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

یه جمعه شهریوری در آب و آتش

1393/6/26 10:30
872 بازدید
اشتراک گذاری

14 شهریور 93 تصمیم گرفتیم تا بچه ها رو ببریم بوستان آب و آتش. نزدیکهای ظهر راه افتادیم و ناهار رو هم توی بوستان خوردیم و کولوچه هام کمی خاک بازی کردن تا ساعت 4 بشه و فواره های آب رو راه بیندازن. خوش به حال بچه ها توی اون آفتاب زیر آب خنک کیف می کردن.

ایلمان واقعا عاشق ماشینه و هر جا میره باید یه ماشین هم دستش باشه. رفته بود روی این سکو تا لباسش خشک بشه و توی این فرصت به قول خودش اونجا گان می کرد. شب ها هم موقع خواب توی دستش ماشینه تا خوابش ببره.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان پرهام
27 شهریور 93 0:22
دلم براشون خیلی تنگ شده از طرف من و به جای من ببوسشون و فشارشون بده!امروز با پرهام به صدای ضبط شده ی ارمیا روی منشی گوشی ام چند بار گوش کردیم! پرهام هی می گفت دوباره دوباره!
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
الهی. ما هم خیلی دلمون تنگ شده. اتفاقا چند روز پیش به بچه ها گفتم بریم خونه مامانی با علی بازی کنین. ارمیا گفت پرهام هم هست؟ اومده؟
مامان آیلا
27 شهریور 93 11:07
خوش به حالشون
♥مامی ملودی جون ♥
29 شهریور 93 15:38
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! ( سارا من خودم این کارو کردم جالب بود بنظرم برای تو هم گذاشتم خود به خود یه پولی میاد حسابمون با دیدن مطالبمون ) ادرس ثبت نام http://popman.ir/ref:2042
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام نسیم جان. واقعا؟؟ آخه آدم می ترسه. انقدر که می گن شماره کارتتون رو ندید به کسی و می تونن به حساب وارد بسن . برداشت کنن و ... شاید کلک باشه. بریزن تا مطمئن بشی و بعد حسابت رو خالی کنن.
مامی حدیثه
30 شهریور 93 23:24
نه بابا فکر نکنم
♥مامی ملودی جون ♥
30 شهریور 93 23:24
نه عزیزم خب یه کارت خالی بزار
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
راست میگی. باشه این کار رو می کنم. ممنون گلم.