ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

پرهام مهربون

1390/6/6 11:59
804 بازدید
اشتراک گذاری

من یعنی مامان ارمیا از 14 تیر استعلاجیم تموم شد و رفتم سر کار. خیلی سخته. هنوز نه خودم عادت کردم و نه ارمیا. ارمیا می مونه پیش مامانیش. خاله و پرهام هم از مشهد اومدن خونه مامانی. خاله و پرهام خیلی کمک می کنن. تو یکی از عکسها قبلا گفته بودم که مامان پرهام به ارمیا شیر داد و ارمیا و پرهام داداشی شدن. حالا که خاله ارمیا یعنی خواهر من اومده ارمیا بوی شیری رو که تو نوزادی خورده رو حس کرده و مدام با گریه می ره بغل خالش و شیر می خوره. توی این عکس هم پرهام داره همکاری می کنه و خودش شیشه شیر ارمیا رو گرفته تا به ارمیا به به بده تا مامانش از سر کار بیاد.

niniweblog.com               niniweblog.com              niniweblog.com           niniweblog.com          niniweblog.com

پرهام دمپایی هاش رو هم داده به ارمیا تا سرگرمش کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
30 تیر 90 18:04
دست خاله و پرهام جون درد نکنه، خوب کمک می کنه این آقا پرهام
فاطمه
22 مرداد 90 12:42
سلام وبلاگ شما خیلی قشنگه به وبلاگ ما هم سر بزنید و نظر بدید ممنون میشم