ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

مثل داداشی

1392/6/5 13:09
298 بازدید
اشتراک گذاری

ایلمان مامان، خیلی حواسش به ارمیاست تا ببینه اون چه کار می کنه ، و بعد میبینیم که همون کار رو داره مثل داداشی تکرار می کنه. الهی قربون هر دوتاشون بشم.

خدایا شکرت به خاطر اینکه لطفت رو شامل حالمون کردی و م ارو لایق داشتن این دو تا کولوچه کردی. شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سیمهدی
5 شهریور 92 15:24
پس چی فک کردی الکی دارم از ایلمان جان دفاع میکنم


که اینطور. هوای ارمیا رو هم داشته باشین خیلی مهربونه.
زهرا
5 شهریور 92 16:24
سلام ای من قربون این کلوچه های خوشمزه برم که انقدر شیرییییییییینن خوش به حالتون با اینکه بچه شیر به شیره سخته ولی چقدر برای خودشون خوبه و انقدر قشنگ با هم بازی می کنن و بزرگ میشن حتما براشون اسفند دود کنید
ماشالله و لا حول و لا قوه الا بالله
بوسسسسسسسسسسس محکم برای کلوچه های خوشمزه


سلام زهرا جان. سخته ولی واقعا شیرینه. ایشالله نصیبت بشه.
nilo
6 شهریور 92 1:24
سلام حالتون خوبه من خيلي پسرهاتون رو دوست دارم ماشالله روز به روزم دارن خوشگل تر ميشن من زياد تو اينترنت ميام ولي تا ميام اول ميام سايت شما رو مي بينم من اولين بار که دارم براتون نظر مي دم چون پسر هاتون رو خيلي دوست دارم ايشالله هميشه سلامت باشند


سلام عزیزم. شما خوبین؟ خیلی لطف داری گلم. ایشالله همیشه شاد خندون باشی.
مامان اميرحسين و ارميا
6 شهریور 92 11:13
عزيزم اين ايلمان با نمك . ايشالا دوتاييشون سلامت باشن


مرسی خاله جونم.
سیمهدی
8 شهریور 92 21:36
هوای ارمیا عزیز رو هم دارم .ایشاالله بزودی هر دوشون رو تو لباس دامادی ببینی البته اگه تو عروسی اشون ما رو هم دعوت کنی دیگه خیلی خیلی خوب میشه بخدا


مرسی عمو جون. ایشالله. یعنی می بینم؟ حتما شما هم دعوت هستین.
مامان گیسوجون
10 شهریور 92 9:22
ای جانممممم خدا برات حفظشون کنه


ممنون عزیزم. همچنین.