ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

داداشیهای دوچرخه سوار

1392/4/17 9:14
779 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باید بگم که از وقتی که برای ارمیا دوچرخه گرفتیم، چرخ کوچولوشو داده به ایلمانی. ایلمان هم خوشحال و خندان از این بذل و بخشش داداشیش. با هم سوار میشن و بازی می کنن.قلب

ایلمان، کولوچه مربایی مامان در حالتهای مختلف دوچرخه سواری

این عکسش مامانو کشته

توی پس زمینه، داداش ارمیاست که لالا کرده.

این هم کولوچه عسلیه شیرین مامان

گاهی فرش این قسمت رو بابایی جمع می کنه تا دوچرخه سواران راحت و آسوده بازی کنن. 

راستی عکس ایلمان رو فرستادم برای مسابقه نی نی شکمو. نمی خواستم این کار رو بکنم ولی برخی دوستان گفتن شما شرکت کن، ما رای جمع می کنیم. من هم به پشتگرمی اونها رفتم جلو. نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شادی
17 تیر 92 9:21
ای جووووووووووووونم. چقدر شیرین هستن هر دوشون. هزار ماشالله.
حتما خیلی شیطونی می کنن آره؟؟؟


سلام عزیزم. ممنون از اینکه اومدی سراغ ما. بله چه جورم.
مامان یاسمین زهرا
17 تیر 92 23:18
عزیزممممممممممممممممم دوستون دارم اخه خیلی خوشمزه اید


ممنون خاله.
مامان آیسو وآیسا
18 تیر 92 10:46
عزیزای دلم چقدر خوب دارین دوچرخه سواری میکنینکار خوبی کردین تو مسابقه شرکت کردین
مامان آیلا
18 تیر 92 11:08
برادران دو چرخه سوار
سیدمهدی
18 تیر 92 18:35
باشه بابا دارم جمع میکنم دیگه کم گوشزد کناین پستت من رو یاد بچگی ام انداخت . خدا رفتگان همه رو بیامرزه . بابام برام یه دوچرخه خریده بود . تو کوچه زمین خوردم سه روز بیهوش بودم وقتی بهوش اومدم مامانم جوری کتک ام زد که تا آخر دوچرخه دیگه سوار نشدم الان وقتی یاد مامانم میندازم گریه اش میگیره خب دیگه اونوقت ها اینجوری با بچه ها برخورد میکردن وبلاگ بود مگه .وقتی بچه ها شلوغ میکردن میگفتن برید تو طویله بازی کنید بخدا راست میگم بچه گی خیلی سختی رو گذروندم وای برم الان اشکت در میاد


ای وای. چه ناراحت کننده. واقعا بیهوش شدین؟ اون کتکی که مادرتون زده از ناراحتی و دلشوره ای که داشته. هیچ مادری از ته دل بچه خودش رو تنبیه نمی کنه. وقتی من ارمیا رو دعوا می کنم و مثلا سرش داد می زنم چنان عذاب وجدانی می گیرم که خودم اشکم درمیاد.ولی این رو راست میگین که قدیما این امکانات وجود نداشت و نهایت با یه عروسک سر می کردیم.
نازنین
23 تیر 92 14:24
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟
آزاده
23 تیر 92 15:00
من که چند بارم رای دادم . دوست دارم ایلمان نازنین برنده بشه.
زهرا
24 تیر 92 2:05
سلام پسراتون خیلی ماه و دوست داشتنی هستن خدا حفظشون کنه من عاشق هردوشونم به خصوص ارمیا جونننننننننم که احساس می کنم داره زود بزرگ می شه برای کلوچه های خوشمزه
مامان آریا
31 تیر 92 2:48
خیلی بامزه و نازن این داداشیا خدا حفظشون کنه
مامان سام
15 مرداد 92 2:08
_______________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آ*•~-.¸,.-~*......... نی نی خوشگلی داری به وبلاگ پسر منم سر بزن و نظر بذار اگرم دوست داشتی لینکم کن.