ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

اگه منو گاز بزنه چی ؟

1390/6/5 13:19
902 بازدید
اشتراک گذاری

علی فکر می کنه من خوردنیم ، یا عروسکم چون مدام می خواد دستشو بکنه تو چشمم یا منو بوس کنه ولی چه بوسی ! منو لیس میزنه. نکنه گازم بگیره آخه دندوناش تازه در اومده و هیچ کسی بی نصیب نمی مونه. مامانمو چند روز پیش گاز زد.

سارا و علی نی نی های یکی ازخاله های من هستن. جای داداش پرهامم خالیه . راستی وقتی من به دنیا اومدم به به مامانم کم بودو مامان پرهام که خاله دیگه منه به من به به داد و من و پرهام داداش شدیم..

این هم داداش پرهامه منه وقتی من به دنیا اومدم با خاله خوبم اومد خونمون تا منو ببینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
4 خرداد 90 0:50
ای جان پسر نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان پرهام
4 خرداد 90 15:31
سلام خیلی نازند! همه ی عکسها! کلی خندیدم! دلم برای سارا و علی و ارمیا و همه تون یه ذره شده!
مامان فرشته
6 خرداد 90 13:28
سلام عزیز دلم ای جانم قربونش برم چه پسمل خوشگل و خوردنی ببوسش مامان جون
مامان پرهام
7 خرداد 90 11:39
سلام کجایی خاله؟
گل نرگس(ریحانه)
3 تیر 90 12:47
سلام خیلی عکسای قشنگیه،همه نوه ها باهم انشاالله همگی زیر سایه پدر و مادرهاشون سالم و سلامت باشن به ما سر بزن خدانگهدار