ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

این روزهای کولوچه ها

1391/12/4 2:59
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها ارمیا خیلی به داداشی ایلمان خیلی علاقه مند شده و هر کس داداشی رو بغل می کنه با ناراحتی میگه ایلمان من. چشمهای ایلمانی رو می بوسه و بهش میگه دادا ایما ( با تشدید روی م ) و یا اسم و فامیل رو با هم میگه و یا می گه ایما جوجه یا ایما نی نی ، تازگی ها هم میگه ایما جون. وقتی که داداشی خوابه انقدر حوصله ش سر میره که می خواد همش بیدارش کنه و تا میبینه چشم ایلمان باز شد با خوشحالی داد میزنه ایما دنام( ایلمان سلام ). همش میگه 2 تایی یعنی خودش و ایلمان ، حالا می خواد خوابیدن باشه و یا بغل مامان نشستن باشه و یا...

الان ایلمان 3 ماه و 8 روزه ست.

حالت خندیدن هر کدوم از کولوچه ها رو توی 2تا عکس بعدی ببینین. هردو مثل هم خندیدن. مایل به سمت راست. راستی گونه سمت راست ایلمان موقع خنده چال میفته. قربونش برم.

 

 

ارمیا همش میگه ایلمان باید با من بازی کنه. به من میگه مامان ایما به به ، من گان گان. ( یعنی مامان به ایلمان به به بده بزرگ شه با من ماشین بازی کنه)

 

 

ارمیا به شمع فوت کردن خیلی علاقه داره و دیدم مداد رنگی هاشو فرو کرده توی دفترشو داره هــــــــی فوت می کنه.

 

 

داشتم امروز کتلت درست می کردم ببینین هر کدوم از کولوچه ها مشغول چه کارین. آخرش مجبور شدم ایلمان رو بغل کنم یه دستی ادامه بدم. ولی کتلت خوشمزه ای شد.

ایمان کتاب خون قهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان پرهام
4 اسفند 91 23:08
سلام چه خوشگلتر شدن این فسقلیها!اون ایلمان فسقلی خوشمزه با اون چشمهای تیله ایش چقده نازتر شده ارمیا هم که خوشگل همیشگیه! ماشاللا. دلم برای همه تنگ شده
مامان آیلا
5 اسفند 91 9:20
الهی این دو تا کولوچه رو ببین که آدم می خواد درسته قورتشون بده
♥ مامي ملودي جون ♥
5 اسفند 91 10:12
ماشا الله به دوتاشون . يادت مياد چقده نگران بود . ديدي چقدر زود گذشت چشم به هم بزاري يك سالش شده .
محمد
5 اسفند 91 10:20
ماشاءالله به هر دوتاشون در کنار هم شاد باشید وسلامت
زهرا
5 اسفند 91 10:57
الهی عزیزم ماشاالله چقدر ایلمان خواستنی شده عـــــــزیزم من خواننده خاموشت بودم الان ذوقیدم اومدم بگم توروخدا برا جفتشون اسفند دود کنید.الله اکـــــــبر بچه های ناز و آرومی دارید. انشاالله هزار سال کـــــــنار هم خوشبختــــــ و شاد زندگی کنید... .
سمانه مامان پارسا جون
5 اسفند 91 11:50
چقدر دلم واسه ارمیا جون تنگ شده بود ایلمان گل هم بزرگ شده هزار ماشاا... واسشون اسپند دود کن
نفیسه
7 اسفند 91 17:13
سلام من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید به اسم آیدا ما رو لینک کنید
مامان کیان و کارین
7 اسفند 91 19:08
سلام فرشته های نازی دارید امیدوارم در پناه خدا زیر سایه پدر و مادر همیشه شاد باشند و سلامت در ضمن مامان باسلیقه ای هم هستید . بهتون تبریک می گم اسم های کوچولوها خیلی قشنگه .
مامان ابوالفضل
10 اسفند 91 0:35
سلام سلام سلام وای چه کیفی داره خدا حفظشون کنه آدم این دو تا کلوچه رو میبینه هوس یه کلوچه ی دیگه واسه خودش میکنه دوسشون دارم هزارتا
فرناز/ مامان ریحانه
12 اسفند 91 3:06
هزار ماشاا... به این کوچولوهای شیطون و بامزه
مامان پارسا
12 اسفند 91 22:16
خدا پسرای ناز و خوشگلت رو حفظ کنه.بلا و بدی ازشون دور ایشالا
محمد
13 اسفند 91 13:31
مهرناز مامان رادين
13 اسفند 91 13:51
واااااااااااي عزيزم خدا بهت صبر بده با دوتا بچه كوچيك بخدا من كه زير يه دونشم زاييدم خدا حفظشون كنه چقدر خوبه كه ارميا داداشيش رو دوست داره و باهاش خوبه و بهش حسادت نميكنه
♥ مامي ملودي جون ♥
15 اسفند 91 9:31
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
مامان هامان
15 اسفند 91 12:15
خدا حفظشون کنه خیلی خیلی شیرین هستند ولی باید برای شما کمی سخت باشه درسته؟؟ ولی سپاس خدارو به خاطر این نعمتهای بی نظیرشدوتابوسه برای داداشیها
8258
17 اسفند 91 8:57
سلام مامان ارمیا.وبلاگ قشنگی داری.تقریباً بیشترشو خوندم.انگاری همه لحظات زندگیتون واسم مثل یه خاطره شده.نمیدونم چه جوری بگم.انشالله هم ارمیا و هم ایلمان جان کنار هم به سلامتی بزرگ بشن و پسرای خوبی هم واسه شما و هم واسه ایران عزیزمان باشند.دعا میکنم خدا هیچ وقت سایه پدر و مادرو از سر این پسرای خوشگل کم نکنه.همیشه خوشبخت باشید و به دور از چشم های حسود.باعث افتخارمه به وبلاگ بنده هم یه سر کوچولو بزنید.
مامان سید کوچولو
17 اسفند 91 14:12
ایلمان عشق عکسه ها
مامان رویا
19 اسفند 91 23:51
سلام وای باورم نمیشه تو کی دوباره مامان شدی؟؟؟ قربونشون برم واااااااای خدای من سخت نیست؟ میخواستی بچه دومو؟؟؟ راستی مبارکه مبارکه مبارک
مامان امیرعلی
24 اسفند 91 22:51
عزیزم ماشالله ایلمان جونم چه نازشدهارمیاجونمم مردی شده برای خودش
نی نی قتو
25 اسفند 91 7:38
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
مامان سهی
27 اسفند 91 15:52
عیدت مبارک عزیزم. سال خیییییییییییییییییلی خوبی داشته باشی
مامان سویل
28 اسفند 91 10:30
اخهههههههههههههههههههههه دوتا برادر توپل موپل وای چه خوب راستی خانومی زیاد اذیتتون که نمیکنن؟؟: ولی عوضش با هم بزرگ میشن قدرتو میدونن گلم. شاد باشی عیدتونم مبارکS
محمد
28 اسفند 91 11:11
پیشاپیش سال نو با دیدِ نو به زندگی و فرصتی دوباره برای بهتر زیستن بر شما و خانواده محترمتان خجسته باد
مامان امیرعلی
28 اسفند 91 22:14
´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• ¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• …*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…* ….hapyy new year…. …*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…* ¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• ´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• ارمیاوایلمان جون عیدتان مبارک
مامانی وروجک
29 اسفند 91 22:49
هر چند زمان بزم و نوش آمده است بلبل به خروش و گل به جوش آمده است با چند بهار ، لاله‌ی خفته به خاک نوروز کبود و لاله پوش آمده است . . . عید باستانی نوروز بر شما مبارک
bahar
2 فروردین 92 10:27
چه قدر بامزه اند اين دوتا//خداحفظ شون كنه
صبا
3 فروردین 92 0:41
سلام.تبریک میگم.خدا کوچولوهاتونو حفظ کنه.اتفاقی از وبلاگتون سر درآوردم و خیلی خوشم اومد.امیدوارم همیشه خوشحال و خوشبخت بمونین و خداوند به ما هم کمک کنه که مثل شما آروم باشیم
m...ܓܨܓܓܨ
3 فروردین 92 14:51
سلام خوب هستین؟؟؟وبلاگ زیبایی داری ...به منم سربزنی خوشحال میشم درصورت امکان منولینک کن ولوگوی منوبذاربه وبلاگت....یک دنیاسپاسگذارم...راستی بنرولوگوهم طراحی میکنم.منتظرتمااااااااا اینم کدلوگوی منه:
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:40
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 11:25
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامان آیلا
6 فروردین 92 9:10
سال نوتون مبارک بابا غیبت کبری کردید
محمد
16 فروردین 92 13:36
سال نو مبارک
مامانی
18 فروردین 92 15:32
مامان کلوچه ها سال نو مبارک وروجک ها چطورت؟حسابی سرت شلوغه هااااااااااااااااااا امان از دست بچه ها خوش باشی
آبجی زهرا
20 فروردین 92 9:47
سلام خدا حفظشون کنه این شیرین عسلا رو منم دو تا بچه پشت سر هم خیلی دوست دارم اما من فقط خودمم و خدای خودم. مامانمو دو سال پیش از دست دادم شوهرمم اون قدر که بقیه هوای همسراشونو دارن هوای منو نداره و بیشتر روزشو یا سر کاره یا وقتی هم خونس خیره به تلوزیون ! شاید بعد از اومدن بچه اخلاقش تغییر کنه نمیدونم! میخواستم یکم از تجربیاتتون استفاده کنم من تا یکی دوماه دیگه قصد باردار شدن دارم میخواستم ازتون بپرسم شما توی دوران حاملگی فولیک اسید 5 میلی مصرف میکردین یا یک میلی. من همین حالا هم فولیک اسید میخورم اما یک میلی . اگه ممکنه میخواستم بدونم شما توی دوران بارداری چه میزانشو مصرف میکردین؟
آبجی زهرا
20 فروردین 92 9:48
سلام خدا حفظشون کنه این عزیزای دلو منم دو تا بچه پشت سر هم خیلی دوست دارم اما وقتی فکرشو میکنم که فقط خودمم و خدای خودم و کمک چندانی ندارم بی خیال این قضیه میشم. مامانمو دو سال پیش از دست دادم شوهرمم اون قدر که بقیه هوای همسراشونو دارن هوای منو نداره و بیشتر روزشو یا سر کاره یا وقتی هم خونس خیره به تلوزیون ! شاید بعد از اومدن بچه اخلاقش تغییر کنه نمیدونم! میخواستم یکم از تجربیاتتون استفاده کنم من تا یکی دوماه دیگه قصد باردار شدن دارم میخواستم ازتون بپرسم شما توی دوران حاملگی فولیک اسید 5 میلی مصرف میکردین یا یک میلی. من همین حالا هم فولیک اسید میخورم اما یک میلی میخواستم توی دوران بارداری چه میزانش باید مصرف بشه؟
علي و آيدا
23 فروردین 92 17:07
سلام چیزی از کسب درامد از اینترنت شنیدی؟ اگه دوس داری از لینک زیر ثبت نام کن توضیحات بیشتر اونجا هست کلک نیست http://www.parspa.net/?q=regnuser&moref=alimo براي شروع در قسمت دريافت كد يه كد بساز بعد اونو در قسمت ويرايش قالبت كپي كن و قبل از اين كن يه بنويسيد اينجوري هم شما در آمد داري هم ما تشكر از لطفتون .............................................................................. به وبلاگ منم سر بزنيد
مامان ابوالفضل
26 فروردین 92 19:54
سلام عزیزم سال نو مبارک سال خوبی داشته باشی با این کولوچه های شیرین
پریا
31 فروردین 92 21:44
سلام عزیزان خوب هستید ..وبلاگ زیبایی دارید ... ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2
علی
3 اردیبهشت 92 11:46
سلام دوست عزیز ...من کارم نت ورکه با 25 راه درآمد اینترنتی از نوع خارجی و ایرانی آشنایی کامل دارم سیستم هایی که بلوگفا هم مشکلی باهاش ندارن ..سیستم هایی که درآمدشون خوبه یا کلیکی و فروش جنس و ... نیستچون بازدیدت خوبه رایگان بهت آموزش میدم تا پول دار بشی با ایمیلم در ارتباط باش ... در ضمن این سه تا وبلاگو لینک کن بعد لینک کردی به یکیشون نظر بده تا تو سه تاشون لینکت کنم.... این ایمیلم اگه خواستی پولدار بشی sendtoemails@yahoo.com اینم وبلاگ ها downloadmoney.vcp.ir downloadmoney.vastblog.com downloadpdf.blogfa.com حتما در راتباط باش من اینجور پیشنهاد ها را به افراد خاصی مثل شما میدم....
محمد
4 اردیبهشت 92 13:53
شادباشیدوسلامت
محمد
11 اردیبهشت 92 13:49
ولادت حضرت فاطمه (س) روز مادر بر شما مبارک باد
فرناز/ مامان ریحانه
16 اردیبهشت 92 20:59
ای جانم از بس سرت گرمه این وروجک های بامزه و دوست داشتنیه که آپ کردن رو از یاد بردی. بووووووووووووووووس برای مامانی مهربون و کلوچه های خوشمزه اش
مامان رومینا
17 اردیبهشت 92 10:04
عزیزم چه هر دوشون بزرگ شدن ماشالا به هر دوشوناین نتیجه تلاش های مامانیه مهربونه که ارمیا هم داداشی رو دوست داره کمتر بچه ای دیدم اینجور خوب کنار اومده باشه و یه خسته نباشی مخصوص به مامان مهربون
مامان اميرحسين و ارميا
22 اردیبهشت 92 20:55
سلام خوبي كجايي كم پيدا ميبينم كه مثل من حسابي سرت شلوغ پلوغههههههههههه. به آدرس جديدم بيا