ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

شیطنت های کولوچه ها

1392/8/1 8:56
343 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا بلاچه مامان تازگی ها هر کاری توی مهد انجام میدن، میاد و توی خونه اجرا می کنه. در هفته یک روز ژیمناستیک دارن و یک روز هم به قول خود ارمیا آقای آهنگساز یا آقای موسیقی میاد و براشون آهنگ می زنه و شعر می خونن و ارمیا هم یه چیزی برمی داره و می گیره جلوی دهنش و شروع می کنه به خوندن و با یه شیئی هم می زنه به میز کنسول بیچاره و مثلا آهنگ می زنه. ایلمان هم که همش نانای نای می کنه و دل مامان و بابا رو شاد می کنه. بلا شده برای خودش.

آخه مامانم چقدر جمع کنم و شما کولوچه ها بریز و بپاش کنین؟ دیروز تا اسباب بازیها رو جمع کردم، 5 دقیقه نشد که آقا ارمیا رفت و داشت دنبال یه ماشین می گشت و باز همه رو ریخت از سبد بیرون. گفتم مامان خسته میشه انقدر اسباب بازی جمع کنه ها. ارمیا هم گفت مامان میسی ( مرسی ) جمع می کنم و شروع کرد کمک کردن. قربونش برم من.

ارمیا هم نشسته اونجا و داره آهنگ می زنه و می خونه

انقدر با دسته جارو برقی بازی کرد که نفس نفس می زد. تا می خواستم ازش بگیرم و بخوابونمش، ناراحت می شد و جیغ می زد.

اینجا هم که ساعت 6:30 بعد از ظهر بود و ارمیا گفت که من غذای مرغ می خوام و منتظرن تا غذا آماده بشه. آشپزها از کارهای این دو تا ووروجک غش غش می خندیدن

ایلمان داشت با من بای بای می کرد. ارمیا هم همچنان کارهای آشپزها رو نگاه می کرد و بلند می گفت: آقا اماده شد؟قهقهه

این فسقلی هم که یه جا بند نمیشه. نمیشه باهاش رفت بیرون. همش می خواد خودش راه بره و همه جا رو هم نگاه کنه.

داره از میز میره پایین

ارمیا آماده شده بره خونه مامانی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سهیلا
2 آبان 92 16:28
چقدر مزه داره یه مدت ئسترسی به اینترنت نداشته باشی و بعد بیای یهویی ان همه عکس و مطلب از این دو تا وروجک ببینی. تحسینت میکنم مامان گل


ممنون عزیزم. شما لطف داری گلم.
zahra
3 آبان 92 14:39
آرزو دارم همواره غرق در شادی رسیدن به آرزوهایتان باشید...


ممنون گلم. ایشالله شما هم همیشه خوشبخت باشین.
سیمهدی
3 آبان 92 22:38
سلام مامان ارمیا و ایلمان عزیز .بخدا دستم بهت برسه یه کتک مفصل داری بخدا .آخه چرا انقدر عکس های این دوتا وروجکت رو میذاری دلمون رو آب میکنی الهی هر دوشون رو تو لباس دامادی ببینی . ولی اگه من رو دعوت نکنی میکشمت


ای بابا. دعا کنید اون موقع باشم. همه دوستان رو دعوت می کنم.
مامان آیلا
4 آبان 92 8:53
پس شما هم ریخت و پاش دارین خدا به دادتون برسه . این وروجک رو ببین با پوشکهاش نوش جونتون کولوچه ها


وای خاله مگه بدون ریخت و پاش هم میشه آخه؟
مامان آیسو وآیسا
4 آبان 92 11:52
ای جوووونم دو تا داداشهای شیطوووووووون


شیطونی نکنیم جه کار کنیم؟
زهرا مامان قاصدك
4 آبان 92 12:00
اي خدا نگاه كن پوشك هارو چكار كرده وروجك


می بینی خاله چه ووروجکی شده.
مامانی
5 آبان 92 10:18
ای خدا این دوتا وروجکو
بچه همینه دیگه
خداییش اعصاب میخواد
خوش باشی


ممنون گلم.
مامی سویل
5 آبان 92 10:32
اااااااااااااااااای جانم قربونتون برم من. شما خودتون یه پا سریالین فک نکنم مامانی تلوزیون هم یادش بیافتهخدا حفظشون کنه مامانی


آی گفتی. واقعا فیلمن. اون هم از نوع سریالش.
نازنین
5 آبان 92 13:31
چه گل پسرای نازی شدن این دوتا وروجک...
بووووووس واسه این دوتا گل پسر خوشگلو دوست داشتنی.
مرسی از نظرات خوبتون،ولی من خواهر نیکو هستم.


ممنون گلم. چه جالب. ببخشین اشتباه من رو.
b esm
20 دی 92 23:54
این همون گلدونه خدابیامرز ما نیست که به دست اقا ایلمان ترکید؟؟؟؟؟
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
بابا کشتی منو. من که یکی دیگه گرفتم.